Rådgivning

Hos Nordisk LakCenter kan du som Privat eller Erhvervs kunde få en hurtig og professionel rådgivning indenfor autoskader opretning og autolakering. Samt har vi et dybdegående indblik og kendskab til forsikringsbranchen. Vi har over 20 års erfaring indenfor karosseri opretning, autolakering og dialog med taksator samt forsikringsselskaber, så vi ved hvad vi snakker om. Og vil til en hver tid kunne give vores kunder den professionelle rådgivning de har behov for. Har du som Privat eller Erhvervs kunde fået en skade på bilen, så står vi hos Nordisk LakCenter klar til at hjælpe dig med vurdering og rådgivning af.

• Skadens omfang.
• Er skaden over eller under din selvrisiko.
• Hvad kan bedst svare sig i forhold til den pågældende skade.
• Hjælp til anmeldelse af skaden til forsikringsselskabet.
• Kontakt og dialog med taksator.

Nordisk LakCenter er dit professionelle værksted og samarbejdspartner. Og for os er det vigtig at du som kunde føler dig i gode hænder, og vi vil til en hver tid sikre, at du som kunde for den rigtige og korrekte rådgivning.

Har du ikke mulighed for at besøge os indenfor vores normale åbningstid, kan du sende os en forespørgsel på mail under fanen kontakt eller på dette link.  Kontakt

For ved mindre skader der ligger lige under eller lige over selvrisikoen. Kan det faktisk ofte bedst betale sit for forsikringstageren at dække omkostningen selv – da der er risiko for en præmiestigning i mange tilfælde.


Det er også muligt at sende os en forespørges via vores hjemmeside under fanen overslag på forsiden. Her kan du fra din smartphone eller pc beskrive skadens omfang, samt uploade billeder af skaden

. Det eneste du skal, er at følge vejledningen trin for trin.

Vi vil så vurdere ud fra det indsendte materiale, og vende tilbage til dig med et løsningsforslag.

( Overslags funktionen er under opbygning, vi henviser til kontakt via mail indtil da)

Husk at du som forsikringstager, har valget til frit at vælge det værksted som du ønsker at benytte.
Image